איטום עם חברת מור איטומים
Categories:

ההבדלים בין סוגי האיטום השונים – מור איטומים מסבירים:

החורף הגיע ואיתו מגיעים הגשמים, הגשמים אמנם הם אטרקציה עבור החקלאים והחזאים, אך לפעמים הם יכולים להביא איתם נזילות, וחדירת מים אל תוך הבתים.

הגג שעל ראשנו הוא למעשה מי שאמור להגן על דיירי הבית מחדירת מי גשמים אל תוך הבית. אך הגג לבדו אינו עמיד בפני גשמים וחדירת מים כדי לעשותו כך יש צורך לבצע איטום על הגג.

מהם סוגי האיטום השונים?

למעשה ישנם כמה וכמה סוגי איטום ולכל אחד מהם מעלות וחסרונות:

בראש ובראשונה לפני שבכלל מתחילים לדבר על איטום גג יש צורך לבדוק אם יש בגג סדקים או שיפועים לירידת המים למרזב שאינם נכונים וגורמים למים להתבצר ולעמוד במקום אחד עוד לפני שמתחילים לדון בסוגי האיטום השונים כדי לבצע איטום כמו שצריך יש צורך לעשות תיקון גג על ידי בעל מקצוע.

זיפות

שימוש בזפת רותחת על מנת לאטום את הגג היא השיטה הישנה והמוכרת לכולם היתרון בשיטה זו הוא המחיר שלמעשה הוא די זול בהשוואה לסוגים אחרים של איטום אך חשוב לזכור כי לאחר ביצוע של זיפות על גג הבניין יש צורך למרוח שכבת סיד כדי לשמור על הזפת וכדי לתת לגג הגנה מפני השמש הקודחת ואגירת חום שנכנס בסופו של דבר אל תוך הבית עצמו. בנוסף איטום המתבצע על ידי זפת יש לחדשו כל כמה שנים כדי לשמור על איכות האיטום.

יריעות ביטומניות

השימוש ביריעות ביטומניות החל כבר למעלה מעשור שנים למעשה זהו אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור איטום גגות יריעות ביטומניות עשויות מחומר ביטומני עמיד בפני חום וקור את היריעות מניחים על הגג באמצעות חום וזפת יריעות אלו עמידות לטווח ארוך ובדרך כלל האחריות הניתנת על ביצוע של איטום באמצעות יריעות ביטומניות הוא לעשר שנים. צריך לזכור כי העלות של יריעות ביטומניות גבוהה בהרבה מעלות זיפות גג על ידי זפת ומתיייקרת יותר כאשר הגג אינו פנוי ויש בו דודי שמש וכדומה שיש להוציאם ולהתקין את היריעות ולאחר מכן להשיבם אל מקומם. אך כאמור איטום הנעשה על ידי יריעות ביטומניות נותן פתרון ארוך טווח.

איטום עם חברת מור איטומים

איטום על ידי חומר אקרילי

איטום גג על ידי חומר לאיטום אקרילי אינו מתאים לכל גג השימוש בחומר זה מתבצע בגגות מרוצפים בדרך כלל כאשר לא רוצים להוריד את הריצוף ולאטום בשיטה אחרת שימוש בחומר אקרילי אמנם פותר את הבעיה אך יוצר שכבה על המרצפות של הגג וכן יש לחדשו כל כמה שנים.
כל סוגי האיטום יש לבצעם על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום האיטום כדי לקבל אחריות ועבודה מקצועית שתוכל למנוע את בעיית הדליפות וחדירת המים.

לפרטים על איטום גגות ושירותים באזור תל אביב והמרכז בקרו באתר מור איטומים בכתובת האינטרנט: https://www.xn--4dbdambrg8a2h.com/