Categories:

שירותים מגוונים של מכירת רכב לפירוק

מכירת רכב ישן לפירוקבמאמר הבא אנחנו ננסה לעזור לכם להציע לכם כמה תחלופות למכירת הרכב שלכם שעוד לא שמעתם עליהם.. באמצעות ההצעות הרבות שתמצאו פה תוכלו למצוא כמה דרכים מאוד פשוטות ונוחות להיפטר מהרכב שלכם בלי מאמץ ובקלות., נשמח לעזור ולסייע בכל דרך. חשוב לציין כי המידע מיועד לרכבים ישנים ורכבי אספנות שכן רכבים חדשים, חלק מההצעות פה לא יהיו רלוונטיות או משתלמות מבחינה כלכלית.

מה עושים עם רכב ישן

הנה מספר הצעות למה אפשר לעשות עם רכב ישן

  1. בראש ובראשונה נציע את מה שהכותרת אומרת וזה מכירת הרכב לפירוק. אם יש ברשותכם רכב ישן ולא בשימוש או רכב המוגדר במצב טוטאלוס אתם יכולים להתקשר לאחת מחברות אשר תפקידן הוא לקנות רכבים ישנים על מנת לפרק את חלקיהם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללכת אל משרד התחבורה ושם להצהיר על הרכב כרכב שיורד מהכביש. לאחר קבלת המסמכים הדרושים אתם יכולים להתקשר לחברה לה אתם רוצים למכור את הרכב, קבלו הצעת מחיר בטלפון וזהו זה. החברה תגיע עד אליכם עם גרר, תביא לכם את הסכום עליו סוכם טלפונית ותיקח את הרכב במהירות.
  2. מכירת רכב לתצוגה – בארץ יש לא מעט גלריות ואמנים שמחפשים רכבים ישנים על מנת להפוך אותם למיצגי אומנות ואפשר למצוא כאלה שישמחו לקחת כל רכב ישן ולעשות ממנו מיצג אומנותי חוצה גבולות. לדוגמא אחת לחצו כאן (וכמוהו יש עוד הרבה)
  3. מכירת הרכב לסטודיו לצילום – אם הרכב לא נוסע אבל במצב חיצוני טוב אפשר למצוא סטודיו שישמח לקחת את הרכב אל חיקו על מנת לעשות תמונות יפות יחד עם הרכב.חשוב לציין כי סטודיו לרוב מחפשים רכבים ישנים משנות ה60-70 אך אם יש ברשותכם רכב יפה חיצונית אין סיבה שלא יקחו אותו לצילומים.
  4. במידה והרכב נוסע ושמיש, אך ישן ואספנות, אתם יכולים להכנס לאחת מקבוצות האספנות בארץ כגון מועדון החמש ולטייל ברחבי הארץ ובתערוכות השונות לרכבים ישנים.

נסיעה נעימה