לירון מצברים לבית הלקוח
Categories:

כמה עולה מצבר – הגורמים המשפיעים על גובה המחיר

מה משפיע על מחירי מצברים ?

התשובה לשאלה כמה עולה מצבר תלויה במספר גורמים. זו הסיבה שיש פערים בין המחירים. 

מצבר הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר בכל רכב, מכל סוג שהוא, ובלעדיו הרכב לא יכול לפעול. כאשר מדובר ברכב רגיל, מצבר חדש אמור להספיק לשנתיים עד שלוש, אם כי טווח זה יכול להשתנות בהתאם למידת השימוש ברכב ואיכות המצבר. כשהמצבר נגמר, יש צורך לרכוש מצבר חדש ולהתקין אותו ברכב או לחלופין לפנות לאיש מקצוע אשר יחליף לכם את המצבר. אם בחרתם לטפל בזה בעצמכם – כאן מתחיל המסע בחיפוש אחר המצבר המתאים לרכב והשוואת הצעות מחיר.

כמה עולה מצבר?

מעוניינים לדעת כמה עולה מצבר? מסתבר שהתשובה אינה חד משמעית ויש הבדלים בין המחירים. ההבדלים נובעים מהפרמטרים הבאים:

  • מותג – שם החברה המייצרת את המצבר משפיעה במידה רבה על המחיר. ככל שהחברה מוכרת יותר ובעלת מוניטין, כך סביר להניח שהמצברים יעלו יותר.
  • קיבולת המצבר – לכל רכב ישנם כמה פרמטרים להתאמת מצבר, כשאחד מהם הוא הקיבולת והיא בהחלט משפיעה על מחיר המצבר. קיבולת נמדדת באמפר לשעה, וברכבים רגילים מדובר בטווח הנע בין 45 ל-90 אמפר. במשאיות ורכבים כבדים קיבולת המצבר יכולה להגיע גם למעל 200. ככל שהקיבולת גבוהה יותר, המצבר חזק יותר ולכן גם יקר יותר, ולהיפך. לירון מצברים לבית הלקוח
  • תאריך ייצור – גיל המצבר משפיע גם על מחירו. לעתים מצברים יכולים לשכב במחסן החברה במשך חודשים עד שהם נמכרים וזה צריך לבוא לידי ביטוי במחיר. העובדה שהמצבר שכב זמן רב ללא שימוש, עלולה להשפיע על איכותו.
  • משך אחריות – מצבר צריך להגיע עם אחריות, כאשר מצברים חדשים איכותיים מגיעים עם אחריות למשך 20 חודשים במינימום. פחות מכך אמור להתבטא בהורדה במחיר. אחריות קשורה גם לתאריך הייצור של המצבר שהזכרנו קודם, לכן חשוב לבדוק בעת הקנייה את תאריך הייצור המוטבע על המצבר ולוודא שאתם מקבלים מצבר חדש.
  • חדש או משומש – כיום אפשר לקנות מצבר חדש ישירות מחברות יבואן או יצרני מצברים בארץ ובחו"ל, וניתן גם לקנות מצברים משומשים במוסכים או מחשמלאי רכב.

וכמה זה יוצא במספרים?

מצברים חדשים לרכבים, עם קיבולת אמפר בטווח שבין 40-220, עולים בין 420-2400 ₪ בהתאמה. במידה ובוחרים לקנות מצבר משומש כדי להוזיל מחירים, העלות יכולה לרדת בצורה משמעותית גם ל-300 ₪, אך שימו לב שברוב המקרים המחיר מותנה בקבלת המצבר הישן שלכם. לירון מצברים במבצע

נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון כשמבררים עלויות של מצברים, היא האם אתם ניגשים לחנות לקנות את המצבר, או שאתם מחפשים שירות שיביא את המצבר עד אליכם. שירות כזה יכול להיות כרוך בתשלום נוסף או בחינם, אך הוא הכרחי במידה ונתקעתם עם הרכב בלי אפשרות להתניע ולהגיע למוסך קרוב. תוכלו למצוא מצברים במבצע באתר של לירון מצברים – איש מקצוע מומלץ בתחום חשמל הרכב שיוכל לייעץ לכם לגבי המצבר הבא שלכם ללא התחייבות ואף גם לספק שירות של החלפת מצבר עד הבית במידת הצורך.

כשאתם מבררים כמה עולה מצבר, כדאי לקחת בחשבון את כל הפרמטרים ורק אז לבצע השוואת מחירים. ודאו שאתם קונים את מצבר מתאים לרכב