אוהל לאירוע מיוחד במינו
Categories:

אז אחרי שדאגנו לאוהלים לאירועים, לאיזה ציוד חשוב שנדאג?

אם החלטתם שאתם זקוקים לאוהל לאירוע לצורך קיום האירוע, קיימת חשיבות גבוהה שלצד האוהל תקפידו לשים דגש גם על תכולת האוהל והציוד הנדרש לקיום

אוהלים לאירועים ההמלצות שלנו:

  • האוהל עצמו – אז אתם יודעים בדיוק כמה אנשים האירוע שלכם יכיל ויש לכם את המידות המתאימות? מתכננים חינה ויודעים בדיוק כמה יגיע?מעולה במידה ואתם עדיין מטלבטים בהזמנת אוהלים להשכרה לאירוע עדיין לא מאוחר לבקר באתר השכרת אוהלים אוהלי אריאל שיתאים לכם את האוהל ויסגור לכם את כל הפינות האפשריות!
  • אירוע – תכנון מקדים ומקיף של כל האלמנטים הנדרשים יאפשר לכם בסופו של דבר להפוך את האוהל ללוקיישן האופטימאלי לקיום האירוע.
  • שולחנות – לא משנה מהי המטרה בגינה אתם זקוקים לשירות של השכרת אוהלים ואיזה סוג של אירוע אתם מתכננים לקיים באוהל, או כמה אורחים מוזמנים, שולחנות יהווה אלמנט חשוב ומרכזי באוהל. השאלה לגבי סוג ומספר המשפחות תלויה בכמות האורחים ובסוג ההגשה – האם ההגשה היא בסגנון בופה ובחרתם לוותר על ישיבה בשולחנות פרטיים או שאתם מעוניינים שהאורחים ישבו סביב שולחנות – תכנון מקיף וקפדני של סידורי הישיבה וצורת הישיבה תאפשר לכם לקבל את התמונה המלאה לגבי סוג וכמויות השולחנות להם אתם זקוקים.
  • כיסאות – גם אם האירוע אותו אתם מתכננים כולל ריקודים, האורחים או לפחות חלקם ירצו כנראה לשבת במהלך האירוע ולכן, צריך לדאוג לכיסאות – מומלץ לשים דגש הן על הכמויות והן על האיכות של הכיסאות על מנת להבטיח את המענה הטוב ביותר לאירוע שלכם.
  • מקרר, מיחם וציוד נוסף – במקרים רבים יעלה צורך בציוד נוסף כמו מקרר לאחסון, קירור ושמירה על האוכל והשתייה, מיחם לחימום ועוד.. כדאי לעשות חושבים ולהכין רשימה של הציוד הנדרש למטרה.
  • תאורה – אם האירוע מתקיים בשעות הערב או שהוא אמור לגלוש לשעות הללו, קיימת חשיבות לדאוג גם לאמצעי תאורה מתקדמים ואיכותיים עבור אותה המטרה.

אוהל לאירוע מיוחד במינו

אם גם אתם מעוניינים באוהלים לאירועים, קיימת חשיבות גבוהה שתבינו בשלב הראשון את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהאירועים, את סוג הציוד והכמויות מכל סוג לו אתם זקוקים ואת כל הפרטים האחרים אשר יכולים לשזור יחדיו אירוע מוצלח, חווייתי ומהנה.

כמובן, שבמידה ואתם מתקשים לקבל את ההחלטות לגבי הציוד, תוכלו תמיד לבחור ולהיוועץ באנשי מקצוע מטעם החברה המשכירה במטרה שאלו יסייעו לכם במטרה ויאפשרו לכם לקבל את התמונה המלאה לגבי הציוד הנדרש לצורך קיום האירוע.