TAROT
Categories:

פתיחה בקלפי טארוט המלצות

לא רבים יכולים להגיד את המשפט "פתחו לי בקלפי טארוט" ומעטים אף יותר יכולים להגיד "אני פותח בקלפי טארוט". חבל שכך המצב שכן, פתיחה בקלפי טארוט הינה דרך מיוחדת ועתיקת שנים עבור כל אדם לגלות את דרכו בעולם ולאן הוא עצמו מוביל את עצמו להמשך חייו, מאיפה הוא מגיע ומה ההווה מכין לו.

מהי פתיחה בקלפי טארוט

קלפי טארוטפתיחה בקלפי טארוט הינה מדויקת כמעט עבור כל הפותחים בקלפים שכן כל קלף מיועד עבור משהו ספציפי אחד ואין שני פירושים לאותו הקלף.

בתקופה האחרונה, הרבה אתרים גדולים כגון מאקו, וואלה, YNET, ואחרים, הבינו את הפוטנציאל של מיסטיקה, רוח והחליטו לפתוח מדורים שלמים עבור אותו התחום וגם שם תוכלו למצוא מידע רב על קלפי טארוט, על אסטרולוגיה, נומרולוגיה ועוד תחומים רבים בעולם הרוח.

קלפי הטארוט הינם קלפים אשר התחילו את דרכם בעולם לפני כאלף שנה ויש תיעוד אפילו של עצמים דומים כבר במצרים העתיקה. בעבר התייחסו לדבר זה כחשוד ושייך למכשפים ומכשפות אך כיום זה ענף מקובל שמציע לכל אחד ואחת שירות של איתור המסל בחיים והבהרת העתיד בצורה נעימה ואיורית.

בסופו של דבר הקלפים מצויירים בציורים מאוד מיוחדים, דומים מאוד לציירים הגדולים של העולם לאונרדו דה וינצ'י, מיכאל אנג'לו ודומיו ובצורה נעימה וציורית זאת אפשר לקבל הרבה מידע על עצמנו ועל כיוון חיינו.