Categories:

חברה לליטוש שתעזור לכם לשינוי אמיתי!

ליטוש רצפות גם בביתכם

ליטוש רצפות הוא עניין מורכב ופשוט כאחד. הוא מורכב, מפני שישנם סוגים רבים של ליטוש, אשר מתאימים לסוגים שונים של רצפות ומעניקים תוצאות שונות, אך הוא פשוט, מפני שבפנייה לחברה לליטוש בעלת ניסיון ומקצועיות כמו מור ליטושים (חברת מור ליטושים מבצעת עבודות איכותיות וכמובן ניגשת לפרוייקטים של ליטוש ומכרזים של המדינה )ניתן לפתור את כל ההתלבטויות בקלות בעזרת ייעוץ אישי שמעניקה החברה לכל לקוח. באופן כללי, ליטוש רצפות נועד לחדש את הרצפה לאחר שבמשך שנים של שימוש בחדרים המרוצפים נוצר בלאי טבעי של המרצפות. הברק של המרצפות אובד עם השנים, נוצרות בהן שריטות רבות וגם כתמים שנבלעים במרצפות עצמן ואינם ניתנים להסרה בדרכים רגילות. כאן מגיע השלב שבו יש לבצע ליטוש. ליטוש יכול להתבצע במספר שיטות. כך למשל יש לבחור בין ליטוש בדיסק יהלום, המתאים לליטוש מלא, לבין ליטוש עדין יותר באמצעות כרית יהלום. ניתן לבחור גם בין ליטוש יבש לליטוש רטוב, כאשר את ההבחנה ביניהם נעשית בהתאמה לסוג הריצוף אותו מעוניינים ללטש. ליטוש הרצפות בשיטה שנבחרה נעשה בכמה שלבים, הכוללים ניקוי יסודי של המרצפות, ליטוש בעזרת מכשור מקצועי מתאים, ניקוי של האבק שהצטבר על המרצפות בעקבות הליטוש, החדרת חומרי איטום והברקה למרצפות, מריחת סילר, פוליש ועבודות נוספות בהתאם לצורך. כמובן שכל העבודות הללו צריכות להיעשות על ידי אנשי מקצוע ובעזרת מכשור מקצועי מתאים, ולכן כאשר נוצר בלאי של המרצפות יש להזמין שירות של חברה לליטוש.

חברה לליטוש

חברה לליטוש מבצעת את כל עבודות הליטוש הנדרשות על מנת לחדש את הריצוף של הלקוח. כאשר פונים לשכור את שירותיה של חברה לליטוש יש לוודא שהחברה אכן מקצועית ובעלת ניסיון בתחום. ניתן לבדוק זאת בדרכים שונות לבדוק מהו הוותק של החברה, לחפש לקוחות שהשתמשו בשירותיה ולקבל מהם חוות דעת והמלצות וכדומה. גם כאשר ניגשים בפועל לחברה ניתן לזהות חברה איכותית ומקצועית כאשר רואים שניתן לקבל במקום ייעוץ מפורט לגבי הליטוש הנדרש, תשומת לב מרבית ללקוח וכן הלאה. חברה לליטוש חייבת להיות מקצועית, כדי שתוכל להתאים לכל אדם את סוג הליטוש המתאים לו, וכן לבצע את העבודה בצורה טובה שתאפשר לליטוש להחזיק מעמד לאורך זמן, מבלי שיתעורר צורך לחדש אותו בכל מספר חודשים.

על מור ליטושים

חברת מור ליטושים עונה בדיוק לכל ההגדרות הללו של חברה לליטוש שהיא חברה טובה ומקצועית. לחברת מור ליטושים ישנו ניסיון של למעלה מ-17 שנה בתחום הליטוש, עובדים מקצועיים ושירות מהיר, מסור ויעיל. הליטושים של חברת מור ליטושים נעשים בעזרת החומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק, על מנת להביא את הרצפה למצב הטוב ביותר שגם יחזיק מעמד לאורך זמן. כמו כן המכשור של מור ליטושים הוא המכשור המתקדם ביותר שקיים כיום, כך שבהזמנת חברה לליטוש, החברה היעילה, הטובה והמשתלמת ביותר היא ללא ספק מור ליטושים.

עבודות מומלצות ופרוייקטים מובילים

ליטוש בסניף ארומה בפרדס חנה – חברתינו ביצעה ליטוש בסניף

ליטוש שיש בסניף פרדס חנה - אומה
ליטוש שיש בסניף פרדס חנה – אומה

פרוייקט מסודרים – החברה של מור ביצעה בייסודיות ובמקצועית ליטוש בפרוייקט הסדרה המדוברת " מסודרים "

מסודרים
ליטוש פרוייקט מסודרים

לחברה עוד פרוייקטים רבים המתמקדים בנושא ליטוש שיש ומרצפות, אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם!